Konto kinnitamise protsess

Kuidas saab oma konto üksikasju muuta?

Oma kauplemiskontol registreeritud isiklike üksikasjade (kuvatud lehel "Vahendite juhtimine" / "Isikuandmed") muutmiseks palun võtke meiega ühendust, et selgitada

Lisateave

Kuidas saab maksemeetodit verifitseerida?

Teie kontole kantud vahendid peavad pärinema maksemeetodilt, mis on Plus500 kauplemiskonto omanikuga sama inimese nimel

Lisateave

Kuidas saab telefoninumbrit kinnitada?

Oma telefoninumbri kinnitamiseks palun minge Plus500 platvormi põhikauplemisekraanile → vajutage "Menüü" → "Konto” → “Konto kinnitamine”

Lisateave

Mis on konto kinnitamiseks vajalik?

Kliendid on kohustatud identifitseerimise ja turvalisuse eesmärkidel kinnitama oma kontod vastavalt hoolsuskohustuse protsessile

Lisateave

Mis on maksukohuslase number?

Maksukohuslase number (TIN) on isiklik number, mida kasutatakse teie riigis maksude eesmärgil (st. riigis, millele tasute makse).

Lisateave

Miks ma ei saanud valideerimiskirja?

Olenevalt teie asukohariigist võib teil olla võimalus tellida

Lisateave

Miks ma ei saanud telefoninumbri kinnitamise koodi kätte?

Veenduge, et te ei sisestanud koos oma telefoninumbriga riigi suunakoodi, kuna süsteem valib suunakoodi automaatselt vastavalt teie sisestatud

Lisateave
Kas te ei leidnud oma küsimusele vastust? Kontakt!
E-kiri

Hinnavahelepingud on keerukad instrumendid, millega võimendusest tulenevalt kaasneb suur kiire kahjumi risk. 76,4% jaeinvestorite kontodest jääb selle teenusepakkuja juures hinnavahelepingutega kauplemisel kahjumisse. Palume teil kaaluda, kas hinnavahelepingute toimimine on teile arusaadav ja kas te olete valmis võtma riski, et suure tõenäosusega jääte te kahjumisse.