Miks deposiidi lisamine ei õnnestunud?

  • Konto verifitseerimisprotsessi lõpule viimine: mõnel juhul ei loeta deposiiti teie konto saldo osaks enne, kui konto verifitseerimisprotsess või maksemeetodi verifitseerimisprotsess on lõpule viidud. Antud juhtudel antakse teile sellest teada.
  • Deposiidiprotsessi lõpule viimine: veenduge, et deposiidi lisamise protsess on täielikult lõpule viidud. Näiteks juhul, kui te kasutate deposiidi lisamiseks Paypali/Skrilli (juhul kui meetod on teie asukohas saadaval), siis nõutakse teilt deposiidi lõpule viimist vastava e-rahakoti veebilehel.
  • Maksemeetod konto kohta: maksemeetodit saab siduda ainult ühe kontoga. Juhul kui teie deebet- või krediitkaart või e-rahakott on juba seotud teise kauplemiskontoga, siis pole teil võimalik selle abil deposiiti üle kanda.
  • Deposiidipiirangud: kui te saate veasõnumi, mis informeerib teid deposiidilimiidi saavutamisest või kui teil tekkib seoses deposiidi lisamisega teisi probleeme, siis palun võtke lisainformatsiooni saamiseks meiega ühendust, vajutades lingile “Saada meile e-kiri”.
Kas te ei leidnud oma küsimusele vastust? Kontakt!
E-kiri

Hinnavahelepingud on keerukad instrumendid, millega võimendusest tulenevalt kaasneb suur kiire kahjumi risk. 76,4% jaeinvestorite kontodest jääb selle teenusepakkuja juures hinnavahelepingutega kauplemisel kahjumisse. Palume teil kaaluda, kas hinnavahelepingute toimimine on teile arusaadav ja kas te olete valmis võtma riski, et suure tõenäosusega jääte te kahjumisse.