Väljamaksete staatused
Kõik Plus500-le tehtud väljamaksete nõuded töödeldakse 1-3 tööpäeva jooksul ning selle aja jooksul läbivad väljamaksete nõuded mitmeid erinevaid etappe. Teil on võimalik oma väljamakse staatust jälgida, valides:
- Android ja WebApp: „Menüü“ → „Tööriistad“ → „Aruanded“ → „Ajalooline hind“
- iOS: „Veel“ → „Konto“ → „Aruanded“ → „Ajalooline hind“
Taotlus esitatud – Tegemist on esimese etapiga ja see tähendab, et te olete oma kauplemiskontolt vahendite välja võtmiseks taotluse esitanud, kuid seda pole veel töötlema hakatud. Soovi korral on teil selles etapis võimalik väljamakse nõue tühistada, valides:
- Android ja WebApp: „Menüü“ → „Tööriistad“ → „Aruanded“ → „Ajalooline hind“
- iOS: „Veel“ → „Konto“ → „Aruanded“ → „Ajalooline hind“
Kinnitatud (töötluses) – Selles etapis on Plus500 teie väljamakse nõude autoriseerinud, kuid vahendeid pole veel edastatud vastavale kolmandale osapoolele, kes makseprotsessiga edasi tegeleb.
Kinnitatud/saadetud – Selles etapis on vahendid meie poolt saadetud makseprotsessi töötlemiseks kolmandale osapoolele.
Kinnitatud/teostatud – Viimane etapp, mis tähendab, et väljamakse protsess on lõpule viidud. Sellest hoolimata võivad vahendid veel olla läbimas makseprotsessi kolmanda osapoole töötlust.
Töötlemise ajal ja seni, kuni väljamakse taotluse on olekus "Kinnitatud (töötluses)",saab väljamakse taotlust teie poolt tühistada. Kuni väljamakse taotlus on olekus "Kinnitatud/teostatud", on võimalik seda Plus500 poolt tühistada ning kasutada mistahes sellel ajal aset leidnud tehingutega seotud teiepoolsete kohustuste katmiseks.
Plus500 ei väida, et on ametlik akadeemiline asutus, mis on saanud tunnustuse mis tahes riigilt/valitsuselt.