Plus500 pakub klientidele enamikku oma teenustest tasuta ja kohaldatavatest teenustasudest teavitame teid ette. Üllatusi ei ole. Meie kompensatsioon tuleneb meie pakutava/küsitava hinnavahest, mis on (sisemise monitooringu põhjal) ühed valdkonna väiksemad.
Plus500 saab oma teenuste eest kompenseeritud läbi ostu/müügi (Pakkumine/Küsimine) hinnavahe (klõpsa lisainfo saamiseks siin), seega "maksate" te positsiooni avades põhimõtteliselt hinnavahet. See hinnavahe on arvestatud Plus500 hindade sisse ja see ei ole lisatasu, mida tuleb maksta lisaks näidatud hindadele.
Konkreetse hinnavahe vaatamiseks lihtsalt:
Olenevalt teie kauplemisaktiivsusest võidakse teie kontole rakendada järgmisi tasusid::
Öise rahastamise summa kas lisatakse või lahutatakse teie kontolt, kui hoiate positsiooni pärast teatud aega (millele viidatakse kui "öise rahastamise aeg"). Selle kohta võite lisa lugeda siit.
Ainulaadne orderi liik, mida kasutatakse, et aidata teil riske hallata, garanteerides kaotuse taseme juures stopi. Kui otsustate seda funktsiooni kasutada, pange tähele, et see garanteerib teie positsiooni sulgemise konkreetse soovitud hinna juures, kehtib sellele suurem hinnavahe. Selle kohta võite lisa lugeda siit.
Kui te ei logi oma kauplemiskontole vähemalt kolme kuu jooksul sisse, rakendatakse teile kuni 10 USD suurust teenustasu. Seda tasu võetakse sellest hetkest alates korra kuus, seni kuni kontole ei ole sisse logitud.
Osana meie pühendumusest pakkuda teile parimaid kauplemistingimusi, katame ise enamiku maksete töötlemise tasudest. Harvadel juhtudel võib teil olla vajalik maksta teenustasu raha kandmise eest oma Plus500 kontole2 ja sealt välja. Need tasud määrab ja võtab teie makse väljastaja või pank, mitte Plus500.
1 Igakuise maksimaalse väljamaksete arvu ületamisel võime võtta teenustasu.
2 Nt. rahvusvaheliste krediitkaarditehingute, sissetulevate/väljaminevate pangaülekannete ja tehingute korral, mis kasutavad valuutat, mille tugi puudub (valuuta konverteerimine).